Nieuws Online

Online Nieuws

Danny Oosterveer -Databedreven marketing

Danny Oosterveer is een gepassioneerd data-bedreven marketeer. Als consultant adviseert hij andere organisaties over de inzet van online marketing, waaronder Burgers’ Zoo en Marketingfacts. Bovendien is hij actief als spreker op congressen en evenementen en verzorgt hij trainingen en workshops. Hij is de schrijver van Data-bedreven marketing, uitgegeven door Noordhoff Business. In dit – en zijn andere werk – toont Oosterveer zich een actief voorvechter van het toepassen van data en continue optimalisatie door marketing- en communicatieprofessionals. Data-gedreven marketing is geen specialisme dat weggelegd is voor analisten, zo stelt hij, maar een set vaardigheden waarmee elke marketing- en communicatieprofessional beter wordt in wat hij wil bereiken. Eerder schreef hij het studieboek Digital Analytics, uitgegeven door Noordhoff, wat op veel hogescholen wordt ingezet. Dit boek werd runner-up van de Marketingliteratuurprijs voor het beste studieboek van 2018 en is door het gerenommeerde NIMA verkozen tot

Lees verder....