Nieuwe goudlijn lancering

Nieuwe goudlijn lancering

Nieuwe goudlijn lancering

Amsterdam – Het Amsterdamse sieradenmerk Buddha to Buddha lanceert op 1 november een nieuwe goudcollectie in samenwerking met Davina Michelle. De Rotterdamse zangeres wordt ook het gezicht van deze nieuwe lijn. Buddha to Buddha zet met deze nieuwe collectie van luxe, gouden sieraden een volgende stap in het uitbreiden van de populaire gouden sieradenlijn. De collectie is verfijnd, maar behoudt de signature touch die het merk kenmerkt.

Een Gouden Duo

Beide partijen hebben aangegeven een langdurige samenwerking aan te willen gaan. Buddha to Buddha: “Wij hebben voor Davina gekozen omdat zij goed bij ons merk past. Ze is mooi en stijlvol, maar heeft ook een rauw randje. Daar herkennen wij ons in. Daarbij is Davina al langere tijd fan van ons merk. Een samenwerking was dan ook een logische stap.”

Buddha to Buddha 18k Gold Edition

Buddha to Buddha staat voor schoonheid, kwaliteit en tijdloos design. Na 20 jaar lang uitsluitend gewerkt te hebben met zilver, lanceerde het merk in februari 2018 haar eerste 18karaats goudlijn. Deze compacte lijn van handgemaakte sieraden werd in eerste instantie alleen verkocht via een beperkt aantal offline verkooppunten en via de Buddha to Buddha webshop. De gouden sieraden bleken een groot succes, vandaar dat de collectie wordt uitgebreid.

De al bestaande goudlijn, geïnspireerd op de Ben (de iconische zilveren Buddha to Buddha collectie), wordt nu uitgebreid met de gouden Katja en George collectie. Deze zijn ook geïnspireerd op twee iconische zilveren collecties, alleen zijn deze een stuk verfijnder en eleganter.

Vanaf 1 november exclusief verkrijgbaar via webshop en geselecteerde verkooppunten. Ga naar www.buddhatobuddha.com voor een overzicht van alle juweliers met de Buddha to Buddha 18k Gold Edition