Nieuws Online

Online Nieuws

MENNO WATS NIEUWE MARKETING DIRECTEUR CITROËN NEDERLAND

Met ingang van 2 februari heeft Citroën Nederland Menno Wats (40) aangesteld als Marketing Directeur. Met de benoeming van Menno is het marketingteam van Citroën weer compleet. Menno Wats volgt Bastiaan de Groot op, die deze functie op ad-interimbasis invulde en zijn loopbaan vervolgt binnen de PSA Groep.

Vóór zijn benoeming bij Citroën Nederland vervulde Menno diverse functies bij Mazda Motor Nederland. In zijn meest recente rol als Manager Brand and Product richtte hij zich onder meer op het ontwikkelen en implementeren van een nieuwe merkstrategie en het life cycle management van de modellen.

Wats: “Ik kijk er naar uit de volgende stap te maken in mijn carrière en samen verder te mogen bouwen aan het iconische merk Citroën waarbij innovatie, uniek design en comfort voorop staan en de klant de inspiratie is.”

Antoine Burguière, Managing Director van Citroën Nederland, is verheugd met de komst van Menno. “Ons marketingteam is nu weer compleet en we kijken er naar uit om samen met Menno onze unieke identiteit van het meest comfortabele automerk verder te versterken. Onze elektrificatiestrategie, modellenoffensief en de grote veranderingen in de autobranche zijn voor Menno en zijn team grote doch prachtige uitdagingen om de tanden in te zetten”.

Tagged: , ,