Kwaliteitsaannemer Pos & Zanoli gaat verder onder de naam Meesters van Trecht

Kwaliteitsaannemer Pos & Zanoli gaat verder onder de naam Meesters van Trecht

Pos & Zanoli, kwaliteitsaannemer van grote en kleine restauratie-, renovatie- en verbouwprojecten voor de particuliere en zakelijke markt in de regio’s Utrecht, het Gooi en Amsterdam, heeft een nieuwe naam en daarmee een volledig vernieuwde huisstijl. Met de nieuwe naam Meesters van Trecht komt de meerwaarde van de Utrechtse bouwmeesters die authentiek vakmanschap combineren met de technologie van nu, beter tot z’n recht.

Met de komst van Robert Boetekees als mede-eigenaar begin dit jaar vonden eigenaren Michel Haafkes en Robert Boetekees het hoog tijd voor een naam en huisstijl die beter recht doen aan waar het bedrijf voor staat. Meesters van Trecht is namelijk gespecialiseerd in restauraties, renovaties en onderhoud van veelal oude en monumentale panden. Die worden vaak weer geschikt gemaakt voor de gebruikseisen van deze tijd. Authentiek vakmanschap met de technologie van nu.

Michel Haafkes: “Meesters van Trecht is een echt Utrechts bedrijf. Aan de oorsprong van onze thuisbasis ligt een fort dat in de Romeinse tijd de Latijnse naam ‘Traiectum’ droeg. Nadat de Romeinen verdreven waren kreeg het fort in de middeleeuwen de Nederlandse naam ‘Trecht’. Een naam die we vanwege onze liefde voor historie geadopteerd hebben. De historische Domstad, maar ook de Gooise regio en Amsterdam, bieden ons een groot aanbod aan oude panden waar wij onze passie voor authentiek vakmanschap kwijt kunnen.”

Want dat is waar ‘Meesters’ voor staat: het authentieke vakmanschap en de kennis van oude bouwmethodes van het ervaren team. De medewerkers van Meesters van Trecht hebben stuk voor stuk veel enthousiasme voor de oude panden waarin zij werkzaam zijn. Robert Boetekees: “Het terugbrengen in de oorspronkelijke staat van bijvoorbeeld raamwerk, een ornament of gevel gecombineerd met een pand aanpassen aan de eisen van deze tijd op het gebied van onder meer verwarming en elektriciteit, dat is waar ons hart sneller van gaat kloppen. Daarnaast doen wij net dat stapje extra ten opzichte van collega-aannemers, en dat mag men ook van ons verwachten.”

De nieuwe naam gaat gepaard met een compleet nieuwe huisstijl, waaronder een nieuwe website en brochure. Michel Haafkes: “Aan onze werkwijze en service verandert niets. We blijven onze particuliere klanten en klanten als Stadsherstel Utrecht, het Utrechts Monumenten Fonds, het KF Hein Fonds en Universiteit Nyenrode voorzien van dezelfde hoge kwaliteit. Maar deze nieuwe naam past veel beter bij wie we zijn en wat we doen, en met de nieuwe huisstijl kunnen we weer jaren vooruit.”

Nieuws Online Magazine